Brukerstøtte og kontorkonsulent

Hjelp brukere aktivt ta i bruk medlemsregister

Hjelp organisasjoner å forenkle hverdagen og å bruke medlemsregisteret HyperSys best mulig. Denne stillinga passer for deg som er engasjert for frivilligheten, liker å snakke med andre og vil jobbe aktivt med forbedringer.

Som del av brukertøtte-teamet vårt arbeider du med å svare på spørsmål fra kundene og feilsøke problemer. Du vil arbeide med dokumentasjon og kurs samt bemanne en sørvisdesk for kontorfellesskapet noen timer i uka.

Er du selvgående og systematisk, sørvisinnstilt, kjenner litt til organisasjoner og er flink til å kommunisere? Nysjerrig på hvordan ulike organisasjoner jobber? Da er du perfekt for denne stillinga!


Vi ser etter en person med interesse for å forenkle livet til frivillige organisasjoner. Du er gjerne interessert i data og nysgjerrig på nye systemer. Vi ser etter noen som er god på feilsøking, liker å teste ut nye løsninger, og er god til å forklare hvordan ting fungerer. Det kommer godt med når du skal jobbe med brukerstøtte, dokumentasjon, og testing.

Stillinga er to-delt; brukerstøtte/rådgiving og kontormedarbeider.

Innen brukerstøtte er du den første kundene våre møter, og sentral for at de får en god opplevelse av systemet. Du tar imot saker på e-post og telefon, og besvarer de sakene som ikke går videre til teknisk brukerstøtte. En del av tiden vil også gå med på videreutvikling av dokumentasjon, for å redusere behov for brukerstøtte.

Som kontormedarbeider har du det operative ansvaret for bemanning av sørvisdesk noen få timer i uka, levere ut nøkler til andre organisasjoner på huset, håndtere (det lille vi har igjen av) post og andre oppgaver knyttet til Frivillighetshuset. I tillegg vil du få ansvar for rutineoppgaver knyttet til økonomi og fakturering av kunder.

Om Unicornis

Unicornis er et kundeeid “non-profit” firma. Vi utvikler og drifter alle våre løsninger, som har fokus på å forenkle organisasjonsdrift. Vårt kjerneprodukt er HyperSys, som er på vei til å bli en ledende løsning for mellomstore organisasjoner i Norge. Kundene våre er et bredt spekter av organisasjoner, fra politiske parti til barne-og ungdomsorganisasjoner. Vi holder til i Frivillighetshuset, tett på flere av våre kunder og samarbeidspartnere, og med flott utsikt over hele Oslo.

Vi tilbyr

  • Fritidsreise-forsikring
  • Helse- og uføreforsikring med gratis kiropraktor/fysioterapaut, videolege m.m.
  • Tilgang til kurs og andre kompetansehevingstiltak
  • Felles lønsjordning
  • Maksimal pensjonsinnskudd (7%)

Les mer om hvordan det er å jobbe i Unicornis på Ledige stillinger-sida vår.

Søknader

Søknader sendes inn via skjemaet vårt, innen 15. november 2022.


Kontaktperson

Daglig leder Andreas-Johann Ø Ulvestad
Telefon 22 99 37 42
Mobil 917 54 579
E-post postkasse [at] unicornis.no


Stillinga

Tittel: Brukerstøtte/ kontorkonsulent
Brøk: Fulltid og deltid mulig


Andre stillinger

Vi ser etter personer innen brukerstøtte, systemtesting, drifting og mer – fra fulltid til deltid. Se Ledige stillinger.